ESPRITBIKER

Vous souhaitez réagir à ce message ? Créez un compte en quelques clics ou connectez-vous pour continuer.
Le Deal du moment : -47%
SAMSUNG T7 Shield Bleu – SSD Externe 1 To ...
Voir le deal
89.99 €

2 participants

piéces de la marque MidWest : essayées ? votre avis qualité ?

twinrider
    twinrider

Masculin

Ma Moto
    Modele: 850 Guzzi LM III /750 V8 Clyde (ex nevada)
    Année: 1984/2000

piéces de la marque MidWest : essayées ? votre avis qualité ? Empty piéces de la marque MidWest : essayées ? votre avis qualité ?

Message par twinrider Ven 18 Jan 2013 - 11:56

avez vous déjà commandé des piéces aftermarket du catalogue du fabricant MidWest ?
    (genre roues OEM, qui sont abordables ...)
    la qualité est elle au rendez vous ?
    merci
    farmer

Masculin

piéces de la marque MidWest : essayées ? votre avis qualité ? Empty Re: piéces de la marque MidWest : essayées ? votre avis qualité ?

Message par farmer Sam 16 Fév 2013 - 4:53

moi je achete toujour mes piece chez jireh cycle meme compagnie que midwest jai un compt avec eux moi je suis au canada il faut parler anglais pour commander moi '
    jai prit mes bande de frein et aussi mais disque avant et arriere pour mon road king,mais filtre a huile aussi fram
    jai acheter mon huile la aussi il ma rester un litre huile un ans apres cette huile est defenu tout gluant comme du gelo achete pas des huile de eux mais pour moi le reste ces tres bien javais faity un sujet la dessus il ya quelque anne jamais eu personne qui connaisait sa en europe tu est le premier a ma connaissance salut farmer au pays de hiver
    twinrider
    twinrider

Masculin

Ma Moto

piéces de la marque MidWest : essayées ? votre avis qualité ? Empty Re: piéces de la marque MidWest : essayées ? votre avis qualité ?

Message par twinrider Sam 16 Fév 2013 - 16:09

et çà vaut combien de dollars une roue comme çà chez toi ,
    pour se faire une idée ?
    http://www.bikers-store.fr/roue-avant-40-rayons-sportster-fx-fxr-dyna-8499-19-x-250-chromee-avec-rayons-chrome,p-2419.html?famille=1036&page=4
    réf MidWest : MW 36-390
    farmer

Masculin

Message par farmer Dim 17 Fév 2013 - 6:46

120dollars americain plus 30% taxe et livrason 150 dollars us cest pas mal le prix que je payerai rendu chez moi 6 jour plus tard il font changer en argent canadien cest sur presentement cest pas mal le meme taux de change
    WHEEL 40 spoke 21 Chrome narrow front ends Single or dual disc. Dual flange hub, 5/16" holes on both sides with 2.15 width rim.
    Complete 21" front wheels with a 1.85 x 21 or 2.15 x 21 chrome plated rim and a chrome plated hub. Available with stock style chrome, stock style stainless steel or chrome twisted spokes. Trued and ready for installation. Complete 40 spoke wheels.
    farmer

Masculin

Message par farmer Dim 17 Fév 2013 - 6:56

http://www.parts123.com/parts123/yb.dll?parta~dyndetail~Z5Z5Z50000135a~Z5Z5Z5CDBZP~P119.95~~~~S3PV013BH164251624214a~Z5Z5Z5~Z5Z5Z50000123a
    farmer

Masculin

Message par farmer Dim 17 Fév 2013 - 6:57

tiens du peut regarde le catalogue de jireh cycle
    farmer

Masculin

Message par farmer Dim 17 Fév 2013 - 6:59

tape jireh cycle catalogue telecharge le bonne lecture
    twinrider
    twinrider

Masculin

Ma Moto

Message par twinrider Dim 17 Fév 2013 - 9:43

merci farmer ! Wink
    donc, prix beaucoup moins cher pour toi pour la piéce, mais livraison très chère !
    au final c'est quasi équivalent ...
    farmer

Masculin

Message par farmer Dim 17 Fév 2013 - 21:48

voivi les vrai de livraison et les condition de vend de jyreh cycle moi cest le moins cher que jai trouve livrer chez moi
    JIREH CYCLE
    TERMS AND CONDITIONS
    THESE TERMS GOVERN ALL OUR SALES, AND MAY NOT BE CHANGED WITHOUT OUR WRITTEN PERMISSION. PLACING
    AN ORDER WILL CONSTITUTE ACCEPTANCE OF THESE TERMS BY THE CUSTOMER.
    ALL PRICES LISTED ARE SUBJECT TO CHANGE WITHOUT NOTICE. ALL PRODUCTS ARE SUBJECT TO AVAILABILITY.
    WE ARE NOT LIABLE FOR GRAPHIC OR TYPOGRAPHICAL ERRORS.
    PAYMENT FOR MERCHANDISE MUST BE PAID IN FULL PRIOR TO SHIPMENT WITH THE EXCEPTION OF COD ORDERS.
    ANY ORDER THAT IS NOT PAID IN FULL WITHIN 20 DAYS OF THE INVOICE DATE WILL BE CANCELLED AND PARTS WILL
    BE RETURNED TO STOCK. PAYMENT METHODS FOR PUCHASES ARE: CERTIFIED BANK CHECK, POSTAL MONEY
    ORDER, VISA, MASTERCARD OR DISCOVER AND BANK TRANSFERS. ITEMS PAID FOR BY ANY OTHER METHOD THAN
    CREDIT CARD WILL BE REFUNDED AS AN INTERNAL CREDIT ONLY. WE DO NOT ACCEPT PERSONAL OR BUSINESS
    CHECKS. WHEN PAYING WITH A MONEY ORDER, YOU MUST CALL FIRST AND OBTAIN AN ORDER NUMBER BEFORE
    SENDING THE MONEY ORDER.
    ALL ORDERS WILL BE SHIPPED EITHER UPS OR FEDERAL EXPRESS. INSURANCE CHARGES WILL BE $1.25 PER $100
    OF MERCHANDISE; OR PART THEREOF. COD ORDERS WILL BE CHARGED AN ADDITIONAL $9.50. ANY ORDER INSIDE
    THE CONTINENTAL UNITED STATES, UNDER $100 WILL BE CHARGED $8.00 FOR SHIPPING. ALL ORDERS SHIPPED TO
    CANADA WILL HAVE A 20% ADMINISTRATIONAL FEE.
    IF YOU RECEIVE A DAMAGED PACKAGE, MAKE A NOTE THAT IT IS DAMAGED WHEN SIGNING FOR THE PACKAGE.
    OWNERSHIP IS PASSED TO THE CUSTOMER WHEN THE ITEM LEAVES OUR FACILITY. DAMAGED PARTS WILL BE
    EXCHANGED FOR THE SAME PART NUMBER ONLY. ANY PROBLEMS OR SHORTAGES MUST BE REPORTED WITHIN 48
    HOURS OF RECEIPT OF THE PACKAGE.
    ORDERS SHIPPED OUT AND THEN REFUSED, OR RETURNED FOR ANY REASON WILL BE CHARGED ALL COSTS
    INCURRED BEFORE REFUND. ANY NON-DELIVERED COD SHIPMENTS WILL RESULT IN A PREPAY STATUS ON THAT
    ACCOUNT, IN ADDITION TO PAYING THE PREVIOUS SHIP CHARGE BOTH DIRECTIONS.
    NO RMA‚S WILL BE ISSUED AFTER 30 DAYS FROM INVOICE DATE. RETURNS MUST BE RECEIVED WITHIN 45 DAYS
    FROM THE ORIGINAL PURCHASE DATE. FOR A RETURN TO BE PROCESSED, YOU MUST CALL AND OBTAIN A
    RETURN MERCHANDISE AUTHORIZATION NUMBER (RMA). THIS NUMBER MUST BE NOTED ON THE OUTSIDE OF THE
    BOX BEING RETURNED AS IT CREATES THE DOCUMENTATION USED TO INSPECT THE RETURN AND APPLY CREDIT
    IN THE PROPER METHOD TO THE ACCOUNT. AFTER OBTAINING AN (RMA), PLEASE SEND RETURNS TO: JIREH
    CYCLES, 10 MAIN ST., FESTUS, MO 63028.
    SPECIAL ORDER ITEMS ARE NOT RETURNABLE. WE WILL NOT BE HELD RESPONSIBLE FOR ERRORS ON PARTS
    ORDERED BY DESCRIPTION. ALL SHIPPING COSTS FOR RETURNS ARE TO BE PAID BY THE CUSTOMER. WE DO NOT
    ACCEPT RETURNS ON ELECTRICAL ITEMS, MANUALS, VIDEOTAPES, CDS OR TOOLS. THERE ARE NO REFUNDS ON
    ROLLING CHASSIS OR MOTORCYCLE KITS. ALL ITEMS ARE SUBJECT TO INSPECTION. DEFECTIVE OR DAMAGED
    PARTS WILL BE EXCHANGED AT SELLER‚S DISCRETION.
    ALL MERCHANDISE IS GUARANTEED IN ACCORDANCE WITH THE MANUFACTUER‚S TERMS OF WARRANTY. WARRANTY
    IS FROM ORIGINAL DATE OF PURCHASE AND TO ORIGINAL PURCHASER ONLY. DEFECTIVE ITEMS WILL BE
    REPAIRED,REPLACED OR REFERRED BACK TO THE MANUFACTURER AT OUR DISCRETION. DEFECTIVE ITEMS WILL
    BE REPLACED FOR THE SAME PART NUMBER ONLY. MISUSED OR ABUSED ITEMS WILL NOT BE ACCEPTED FOR
    RETURNS. ANY MODIFICATION TO ANY ITEM WILL VOID WARRANTY.
    JIREH CYCLES UNDER NO CIRCUMSTANCES WILL BE HELD RESPONSIBLE FOR INCIDENTAL OR CONSEQUENTIAL
    DAMAGE FROM/OR IN CONNECTION WITH INSTALLATION OR USE OF PRODUCTS. CHROME PLATING & POWDER
    COATING IS SOLD AS IS.
    WE WILL ACCEPT NO RETURNS BECAUSE OF SMALL FINISH IMPERFECTIONS. DISCOLORATION OF EXHAUST ITEMS
    WILL NOT BE CONSIDERED A DEFECT.
    IF A CALL TAG IS ISSUED ON A PRODUCT AND THE PRODUCT THAT IS RETURNED IS NOT IN THE STATE CLAIMED IN
    THE RMA, YOU WILL RECEIVE A 20% RESTOCKING FEE WHICH WILL BE TAKEN FROM THE AMOUNT OF THE RETURN.
    bonne journe
    farmer

Masculin

Message par farmer Dim 17 Fév 2013 - 22:09

je me suis trompe jai retrouve mes facture jai payer 194.67 dollars us
    administration fee 38.93 dollars
    shipping 0

ship assurance 2.50ollars
    total que jai payer $236,10 us
    cest sa sa couter met info d hier cetait de memoire
    cest les prix meilleur que jai trouve POUR PIECE HARLEY
    merci bonne journe
    dfarmer au pays de l hiver moins trente ici tabaRNAQUE DE CALIST ESTI DE CHRIST

Contenu sponsorisé

Message par Contenu sponsorisé

La date/heure actuelle est Lun 25 Nov 2024 - 22:32